Sunday, May 18, 2008

Visit Terengganu


Kelmarin rombongan students Kelantan, Selangor & N. Sembilan lelaki Tamhidi Sci Tech, Dentist & Medic (batch 07/08) ke Terengganu di akhiri acara BBQ di pantai Tok Jembal Mengabang Telipot. Diorang dikhabarkan bertolak pada petang hari menaiki sebuah van & kereta. Memang meriah kalau ditatap kerana apabila sampai di Pantai Tok Jembal, mereka giat memasang khemah untuk bermalam di situ.

Acara BBQ dimulai dengan acara membeuat unggun api, walaupun hampir nak berputus asa kerana salah satu unggun api tak sesuai dinyalakan atas pantai tapi akhirnya acara membakar ikan, hotdog, kerang & kepah yang sememangnya ada sesetengah jarang ana dapat makan dapatla ana merasanya. Memang satu pengalaman yang menyeronokkan apababila rakan-rakan dari jauh datang melawat negeri kita & membuat aktiviti seumpama ini.

Hari ini, mereka masih melawat negeri Terengganu tapi ana tak mengikutla setelah semalaman BBQ samapai di rumah hampir jam 1.30 pagi menyebabkan diri terasa sedikit keletihan. Anyway selepas ini mungkin ana berkira-kira nak membalas lawatan mereka dengan ana sendiri akan ke negeri di bawah kepimpinan ulamak (Kelantan Darul Naim)

1 comment:

Tariq Ziad said...

syukran lak coz sudi teman mlm tuh:)