Thursday, June 7, 2012

Binalah Legasi kita Untuk Ladang Dunia & Akhirat






Siri ebook kali ini saya mengumpulkan dokumentasi pengalaman, catatan & bahan-bahan training & coaching hasil daripada kursus 3 bulan yang bernilai hampir RM 1 k yang saya sertai. Di dalam kursus ini saya dan rakan-rakan yang menyertai ada dikehendaki menulis catatan pengalaman yang kami lalui setiap minggu di dalam blog berikut http://soul.akademisinergi.com/?author=2.

Projek legasi  saya yang sedang berjalan sehingga sekarang yang dibina tapaknya di dalam kursus ini ialah membina diri saya sebagai seorang jurulatih pembangunan insan (trainer for motivational & consultation).  Membinanya bukanlah semudah membina sebuah Negara China dalam masa sehari tetapi memerlukan masa & komitmen yang berterusan.

Asas yang paling kuat ialah ISTIQAMAH (S), FIZIKAL (P),MENTAL (I),RANGKAIAN (E).

Insya-allah semoga tulisan yang dikumpulkan bermanfaat untuk membina legasi kita.



No comments: